Ti splošni poslovni pogoji veljajo za vsako fizično, pravno ali drugo osebo ali združenje (v nadaljevanju: stranka), ki želi hraniti naložbeno srebro ali zlato. Ti splošni poslovni pogoji so sestavni del pogodbenega razmerja med stranko in družbo Gold Store d.o.o.
OSNOVNI PODATKI O PODJETJU
Naziv: GOLD STORE, trgovina in storitve, d.o.o.
Naslov: Francoska ulica 15, 1000 Ljubljana
e-pošta: info@goldstore.si, kontakt: 080-24-28
Identifikacijska št. za DDV: SI81418566
Matična številka: 6469558000
Subjekt je vpisan v poslovni in sodni register v skladu s 1. točko drugega odstavka 7. člena Zakona o sodnem registru (ZSReg) pod registrsko številko 2013/41341 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.
Pojmi
V teh splošnih pogojih pomenijo pojmi:
(1) Hranitelj: družba Gold Store d.o.o., Francoska ulica 15, 1000 Ljubljana
(2) Stranka: oseba, ki pri hranitelju hrani zlate/srebrne naložbene palice
(3) Zlato: zlate naložbene palice
(4) Srebro: srebrne naložbene palice
(5) Splošni pogoji: vsakokrat veljavni splošni pogoji za hranjenje zlatih in srebrnih naložbenih palic
1. člen
(pravno razmerje, namen in obseg)
Gold Store d.o.o. (v nadaljevanju: družba), ki trguje s plemenitimi kovinami, ponuja možnosti varovanega hranjenja zlatih ali srebrnih naložbenih palic. Pravno razmerje (garantno pismo) se sklepa v slovenskem jeziku.
2. člen
(pranje denarja in identifikacija dejanskega lastnika)
Družba deluje v skladu z določbami Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (ZPPDFT-2, Uradni list RS, št. 48/22). Pred sklenitvijo pravnega razmerja je obvezna identifikacija stranke v skladu z zakonodajo. Identifikacija se izvede na podlagi veljavne osebne izkaznice ali potnega lista oz. izvirne ali overjene dokumentacije iz sodnega ali drugega javnega registra. Ne glede na to, ali je stranka fizična ali pravna oseba, je družba dolžna ugotoviti dejanskega lastnika sredstev ter pridobiti podatke o namenu in naravi poslovnega razmerja. Družba je obvezana k oblikovanju in vodenju arhiva podatkov o strankah, naročilih, poslovnem razmerju in transakcijah v skladu z ZPPDFT-2 in drugimi veljavnimi predpisi.
3. člen
(hramba naložbenega zlata in srebra)
Hranjenje zlatih ali srebrnih naložbenih palic v strogo varovanem trezorju se evidentira z garantnim pismom. Lastninska pravica nad plemenitimi kovinami, ki so shranjene v trezorju, ostaja vedno pri stranki, s čemer ima stranka stvarno pravico do izročitve. Ta pravica v primeru stečaja družbe dopušča izločitev iz stečajne mase in ne podleže zastaranju.
4. člen
(stroški hranjenja, trajanje pogodbe, odpoved, pravica do odstopa)
Pravilno in popolno izpolnjeno ter s strani družbe preko spleta potrjeno garantno pismo in potrjeni splošni pogoji, veljajo kot pogodba med stranko in družbo. Brezplačna hramba naložbenih palic pomeni, da stranka hrambe v roku 24 mesecev ne plača oz. nima stroškov s hrambo palic. Stranka lahko pogodbo kadarkoli prekine in proda ali prevzame shranjene zlate/srebrne naložbene palice.
Prekinitev pogodbe vpliva na določbe o vezanosti na naročilo. V primeru, da stranka želi prodati naložbene palice (predhodno ali po izteku roka hrambe) družbi Gold Store d.o.o. in želi izplačilo kupnine, se vrednost naložbenih palic določi na dan prodaje glede na borzno ceno zlata/srebra.
Stranka in družba s podpisom garantnega pisma soglašata, da se naložbeno zlato/srebro za dobo 24 mesecev shrani pri hranitelju na hraniteljeve stroške. Stranka lahko odloči o predčasnem prevzemu naložbenega zlata/srebra tako, da kontaktira informacijski center družbe na telefonsko št. 080 24 28 in sporoči svojo zahtevo. Hranitelj je dolžan stranki dostaviti naložbeno zlato/srebro v roku 8 delovnih dni tako, da se stranka oglasi v njej najbližji poslovalnici hranitelja. Stranka se identificira z osebnim dokumentom, ki je že predhodno naveden v garantnem pismu.
V primeru podaljšanja garantnega pisma oz. hrambe naložbenega zlata/srebra po preteku 24 mesecev brezplačne hrambe, stranka plača mesečni strošek hrambe 0,1% vrednosti hranjenega naložbenega zlata/srebra. Pri izračunu mesečnega stroška hrambe se obračuna vrednost hranjenega zlata/srebra na dan sklenitve pogodbe. Stranka skladno z ZVPot-1 nima pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh brez navedbe razloga.
5. člen
(zavarovanje)
Zavarovalna polica družbe, ki upravlja strogo varovan trezor, zajema zavarovalno kritje za izgubo, tatvino, požar ali deponiranih plemenitih kovin v zadevnih prostorih (izvzeto: višja sila).
6. člen
(odgovornost za neskladnost blaga)
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) je blago neskladno, če ob dobavi nima lastnosti, potrebnih za njegovo običajno uporabo ali promet, če nima lastnosti, potrebnih za posebno uporabo, za katero ga kupec kupuje in je bilo to prodajalcu znano ali bi mu moralo biti znano, če nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, ali če se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil ta prikazan le informativno. Kupec, ki prodajalca pravočasno obvesti o neskladnosti blaga, ima pravico zahtevati odpravo neskladnosti, zamenjavo blaga, znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo plačanega zneska. Druge pravice in obveznosti v zvezi z neskladnostjo blaga so urejene v določbah Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
7. člen
(varovanje podatkov)
Družba strogo upošteva varovanje podatkov stranke in temu področju posveča veliko pozornost. Družba obdeluje podatke stranke, stranka pa družbi dovoljuje obdelavo podatkov za naslednje namene: občasno pošiljanje elektronskih sporočil z vsebino, povezano s spletnim mestom, komercialne ali nekomercialne narave. Družba bo besedilo pogodbe shranila in ga potrošniku omogočila v skladu z določbo 2. alineje 2. odstavka 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
8. člen
(izvensodno reševanje sporov)
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da trenutno ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena objavljamo povezavo na platformo za SRPS tukaj. Za reševanje sporov je pristojno sodišče, kot izhaja iz Splošnih pogojev. Vsak morebitni nesporazum med pogodbenima strankama se lahko po dogovoru reši tudi z izvensodno poravnavo.
9. člen
(sodna pristojnost, uporaba prava)
Za vse pravne odnose med družbo in stranko velja izključno pravo Republike Slovenije, brez uporabe pravil mednarodnega zasebnega prava in postopka.
10. člen
(spremembe splošnih poslovnih pogojev)
Družba ima pravico, da kadarkoli spremeni ali dopolni te splošne pogoje. Morebitne spremembe in dopolnila splošnih poslovnih pogojev se objavljajo pisno v spletnem sistemu. Spremembe in dopolnila s strani družbe so veljavna, ne glede na to, ali se stranka z njimi strinja; če se stranka z njimi ne strinja, ima pravico v roku 14 dni po spletnem obvestilu odstopiti od pogodbe.
11. člen
(potrditev o poznavanju, razumevanju in priznavanju pogodbenih določil)
Stranka s spletno potrditvijo teh splošnih pogojev potrjuje, da jih je v celoti zelo pozorno prebrala, jih popolnoma razume in se v vseh točkah strinja z njihovo vsebino. Stranka se odpoveduje pravici izpodbijati določila splošnih pogojev v celoti ali delno oziroma nasprotovati uveljavitvi ali izpolnitvi teh splošnih pogojev ali njihovih delov ali oporekati pravni veljavnosti z argumentom, da ni bila seznanjena z določili teh splošnih pogojev ali z njihovim pomenom ali učinkom.
Ti splošni poslovni pogoji veljajo za vsako fizično, pravno ali drugo osebo ali združenje (v nadaljevanju: stranka), ki želi hraniti naložbeno srebro ali zlato. Ti splošni poslovni pogoji so sestavni del pogodbenega razmerja med stranko in družbo Gold Store d.o.o.
OSNOVNI PODATKI O PODJETJU
Naziv: GOLD STORE, trgovina in storitve, d.o.o.
Naslov: Francoska ulica 15, 1000 Ljubljana
e-pošta: info@goldstore.si, kontakt: 080-24-28
Identifikacijska št. za DDV: SI81418566
Matična številka: 6469558000
Subjekt je vpisan v poslovni in sodni register v skladu s 1. točko drugega odstavka 7. člena Zakona o sodnem registru (ZSReg) pod registrsko številko 2013/41341 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.
Pojmi
V teh splošnih pogojih pomenijo pojmi:
(1) Hranitelj: družba Gold Store d.o.o., Francoska ulica 15, 1000 Ljubljana
(2) Stranka: oseba, ki pri hranitelju hrani zlate/srebrne naložbene palice
(3) Zlato: zlate naložbene palice
(4) Srebro: srebrne naložbene palice
(5) Splošni pogoji: vsakokrat veljavni splošni pogoji za hranjenje zlatih in srebrnih naložbenih palic
1. člen
(pravno razmerje, namen in obseg)
Gold Store d.o.o. (v nadaljevanju: družba), ki trguje s plemenitimi kovinami, ponuja možnosti varovanega hranjenja zlatih ali srebrnih naložbenih palic. Pravno razmerje (garantno pismo) se sklepa v slovenskem jeziku.
2. člen
(pranje denarja in identifikacija dejanskega lastnika)
Družba deluje v skladu z določbami Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (ZPPDFT-2, Uradni list RS, št. 48/22). Pred sklenitvijo pravnega razmerja je obvezna identifikacija stranke v skladu z zakonodajo. Identifikacija se izvede na podlagi veljavne osebne izkaznice ali potnega lista oz. izvirne ali overjene dokumentacije iz sodnega ali drugega javnega registra. Ne glede na to, ali je stranka fizična ali pravna oseba, je družba dolžna ugotoviti dejanskega lastnika sredstev ter pridobiti podatke o namenu in naravi poslovnega razmerja. Družba je obvezana k oblikovanju in vodenju arhiva podatkov o strankah, naročilih, poslovnem razmerju in transakcijah v skladu z ZPPDFT-2 in drugimi veljavnimi predpisi.
3. člen
(hramba naložbenega zlata in srebra)
Hranjenje zlatih ali srebrnih naložbenih palic v strogo varovanem trezorju se evidentira z garantnim pismom. Lastninska pravica nad plemenitimi kovinami, ki so shranjene v trezorju, ostaja vedno pri stranki, s čemer ima stranka stvarno pravico do izročitve. Ta pravica v primeru stečaja družbe dopušča izločitev iz stečajne mase in ne podleže zastaranju.
4. člen
(stroški hranjenja, trajanje pogodbe, odpoved, pravica do odstopa)
Pravilno in popolno izpolnjeno ter s strani družbe preko spleta potrjeno garantno pismo in potrjeni splošni pogoji, veljajo kot pogodba med stranko in družbo. Brezplačna hramba naložbenih palic pomeni, da stranka hrambe v roku 24 mesecev ne plača oz. nima stroškov s hrambo palic. Stranka lahko pogodbo kadarkoli prekine in proda ali prevzame shranjene zlate/srebrne naložbene palice.
Prekinitev pogodbe vpliva na določbe o vezanosti na naročilo. V primeru, da stranka želi prodati naložbene palice (predhodno ali po izteku roka hrambe) družbi Gold Store d.o.o. in želi izplačilo kupnine, se vrednost naložbenih palic določi na dan prodaje glede na borzno ceno zlata/srebra.
Stranka in družba s podpisom garantnega pisma soglašata, da se naložbeno zlato/srebro za dobo 24 mesecev shrani pri hranitelju na hraniteljeve stroške. Stranka lahko odloči o predčasnem prevzemu naložbenega zlata/srebra tako, da kontaktira informacijski center družbe na telefonsko št. 080 24 28 in sporoči svojo zahtevo. Hranitelj je dolžan stranki dostaviti naložbeno zlato/srebro v roku 8 delovnih dni tako, da se stranka oglasi v njej najbližji poslovalnici hranitelja. Stranka se identificira z osebnim dokumentom, ki je že predhodno naveden v garantnem pismu.
V primeru podaljšanja garantnega pisma oz. hrambe naložbenega zlata/srebra po preteku 24 mesecev brezplačne hrambe, stranka plača mesečni strošek hrambe 0,1% vrednosti hranjenega naložbenega zlata/srebra. Pri izračunu mesečnega stroška hrambe se obračuna vrednost hranjenega zlata/srebra na dan sklenitve pogodbe. Stranka skladno z ZVPot-1 nima pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh brez navedbe razloga.
5. člen
(zavarovanje)
Zavarovalna polica družbe, ki upravlja strogo varovan trezor, zajema zavarovalno kritje za izgubo, tatvino, požar ali deponiranih plemenitih kovin v zadevnih prostorih (izvzeto: višja sila).
6. člen
(odgovornost za neskladnost blaga)
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) je blago neskladno, če ob dobavi nima lastnosti, potrebnih za njegovo običajno uporabo ali promet, če nima lastnosti, potrebnih za posebno uporabo, za katero ga kupec kupuje in je bilo to prodajalcu znano ali bi mu moralo biti znano, če nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, ali če se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil ta prikazan le informativno. Kupec, ki prodajalca pravočasno obvesti o neskladnosti blaga, ima pravico zahtevati odpravo neskladnosti, zamenjavo blaga, znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo plačanega zneska. Druge pravice in obveznosti v zvezi z neskladnostjo blaga so urejene v določbah Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
7. člen
(varovanje podatkov)
Družba strogo upošteva varovanje podatkov stranke in temu področju posveča veliko pozornost. Družba obdeluje podatke stranke, stranka pa družbi dovoljuje obdelavo podatkov za naslednje namene: občasno pošiljanje elektronskih sporočil z vsebino, povezano s spletnim mestom, komercialne ali nekomercialne narave. Družba bo besedilo pogodbe shranila in ga potrošniku omogočila v skladu z določbo 2. alineje 2. odstavka 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
8. člen
(izvensodno reševanje sporov)
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da trenutno ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena objavljamo povezavo na platformo za SRPS tukaj. Za reševanje sporov je pristojno sodišče, kot izhaja iz Splošnih pogojev. Vsak morebitni nesporazum med pogodbenima strankama se lahko po dogovoru reši tudi z izvensodno poravnavo.
9. člen
(sodna pristojnost, uporaba prava)
Za vse pravne odnose med družbo in stranko velja izključno pravo Republike Slovenije, brez uporabe pravil mednarodnega zasebnega prava in postopka.
10. člen
(spremembe splošnih poslovnih pogojev)
Družba ima pravico, da kadarkoli spremeni ali dopolni te splošne pogoje. Morebitne spremembe in dopolnila splošnih poslovnih pogojev se objavljajo pisno v spletnem sistemu. Spremembe in dopolnila s strani družbe so veljavna, ne glede na to, ali se stranka z njimi strinja; če se stranka z njimi ne strinja, ima pravico v roku 14 dni po spletnem obvestilu odstopiti od pogodbe.
11. člen
(potrditev o poznavanju, razumevanju in priznavanju pogodbenih določil)
Stranka s spletno potrditvijo teh splošnih pogojev potrjuje, da jih je v celoti zelo pozorno prebrala, jih popolnoma razume in se v vseh točkah strinja z njihovo vsebino. Stranka se odpoveduje pravici izpodbijati določila splošnih pogojev v celoti ali delno oziroma nasprotovati uveljavitvi ali izpolnitvi teh splošnih pogojev ali njihovih delov ali oporekati pravni veljavnosti z argumentom, da ni bila seznanjena z določili teh splošnih pogojev ali z njihovim pomenom ali učinkom.